Du boružiukai
Krepšelis
0
  • Krepšelis tuščias!
Krepšelis
0
  • Krepšelis tuščias!

Lavinamoji priemonė – žaidimas Pomela

Žaidimo sudėtis:

  • 1 medinė obelėlė
  • 2 lopetėlės
  • 10 obuoliukų
  • 30 obuolienės kortelių
  • 1 smėlio laikrodis
  • 1 krepšelis
  • dėžutės matmenys: 225x225x50 mm

Žaidimas skirtas vaikams nuo 4 metų amžiaus

Gali žaisti 1 ir daugiau žaidėjų.

Kim ir Andy atsikėlė ypatingai anksti, nes jie ruošiasi eiti į didelį sodą už miestelio. Ten yra daug vaismedžių. Šiuo metu obelys jau sunokino raudonus obuolius. Senelis pažadėjo išvirti daug skanios obuolienės jeigu vaikai pririnks obuolių.

Pasiruošimas žaidimui

Pradžioje žaidėjai turi nuspręsti ar jie žais pavieniui ar poromis. Žaidimas poromis reikalauja kur kas daugiau įgūdžių.  Medinė obelis padedama priešais pirmąjį žaidėją (arba žaidėjų porą) ir pripildoma obuoliais (10 skylių – 10 obuolių). Krepšelis padedamas už 20 cm nuo obels.  Smėlio laikrodis ir obuolienės kortelės padedamos ant stalo (vidury). Žaidėjas paima į savo rankas dvi obuolių skynimo lazdas. Jei žaidžia pora – kiekvienas paima po vieną skynimo lazdą.

Žaidimo taisyklės

Kiekvienam žaidėjui (porai) skirta ½ minutės, t.y kol neišbėgs visas smėlis smėlio laikrodyje. Mažesniems žaidėjams galime pratęsti laiką iki 1 minutės. Kiti žaidėjai stebi smėlio laikrodį ir pasako, kada baigėsi žaidimo laikas. Kai viskas paruošta, apverčiamas laikrodis ir žaidėjas (pora) stengiasi skynimo lazdomis paimti obuolius nuo medžio ir juos sudėti į krepšelį. Obuoliai neturi nukristi ant žemės. Jei obuolys nukrenta, jis išimamas iš žaidimo.

Žaidimo pabaiga

Kai kiti žaidėjai pasako, kad laikas baigėsi – žaidimas stabdomas. Tada suskaičiuojami obuoliai, sudėti į krepšelį. Už kiekvieną obuolį žaidėjas  (pora) gauna po vieną obuolienės kortelę. Tada susdedami obuoliai ant obels iš naujo ir žaidimą pratęsia kitas žaidėjas (pora). Žaidimą laimi tas žaidėjas (pora), kuris surenka daugiausiai obuolienės kortelių.

Šis žaidimas lavina žaidėjų miklumą, rankų – akių koordinaciją ir koncentraciją. Taip pat lavinama:

  • Kūno pažinimas. Liesdami ir jausdami vaikai mokosi suvokti ir klasifikuoti paviršius ir formas. Sąmoningas raumenų darbas ir tikslinių užduočių atlikimas padeda vystyti vaiko motorikos sistemą. Taip pat skatinamas savo kūno, higienos, mitybos suvokimas.
  • Kalba. Tiek aplinkoje, kurioje skatinama kalbėti, tiek bendraujant su suaugusiais vaikai vysto savo kalbą bei plečia savo naudojamą žodyną. Simbolių, raidžių ir figūrų pažinimas – tai pagrindas tolesniam kalbos ir mąstymo vystymuisi.
  • Skaičiavimo įgūdžiai. Vaikai žaisdami su įprastais jo aplinkai daiktais pažįsta tokias charakteristikas kaip forma, svoris, tūris. Vaikai įgyja supratimą apie kiekį ir skaičius, susipažįsta su skaičiavimo ir geometrijos pagrindais, supranta laiko ir erdvės sąvokas, jas išmoksta klasifikuoti.
  • Socialiniai ryšiai. Socialiniai ryšiai yra viso mokymosi proceso pagrindas. Vaikai susipažįsta su visuomenėje nusigulėjusiomis elgesio normomis ir taisyklėmis, mokosi pažinti save kaip individą, mokosi bendrauti su aplinkiniais, pažinti ir valdyti savo skirtingas emocijas.

29.95

Kategorijos: ,
Don't have an account?

Register

X